fbpx

А на скільки Ваш магазин готовий до роботи?

Чи впливає зовнішній вигляд на обсяг продажів магазину? На цю тему вже давно провели тисячу досліджень і відповідь очевидна – звичайно так! А значить на це потрібно звертати увагу. Але що робити і з чого почати? Л. Кельвін сказав: «Те, що не можна виміряти, неможливо поліпшити», наша компанія багато в чому дотримується цього принципу.

Виміряти ступінь готовності магазину до роботи допоможе чек-лист.

Чек лист (Check list – контрольний список) – список, що містить ряд необхідних перевірок для будь-якої роботи. (Вікіпедія)

 

Для впровадження регулярних перевірок магазину на готовність до роботи необхідно:

  1. Підготувати сам чек-лист;
  2. Запустити перевірки із заданою періодичністю – раз в тиждень, місяць або квартал;
  3. Обробити результати перевірки, скласти план з конкретними завданнями та термінами щодо усунення виявлених недоліків;
  4. Контролювати виконання завдань з плану в термін.

 

Ми розробили базовий чек-лист, який ви зможете завантажити за цим посиланням:

👉 https://drive.google.com/file/d/1falr0zWLvEXGVfcX_e74ng39DonHVKJT/view?usp=sharing

В чек-листі ми рекомендуємо звернути увагу на:

 

ТЕРИТОРІЯ ПЕРЕД МАГАЗИНОМ, ФАСАД, ВХІДНА ЗОНА

Щоб щось купити в магазині в нього для початку потрібно зайти. Якщо будівля має презентабельний, доглянутий вигляд, всюди прибрано, а співробітники охайні, зі смаком одягнені і справляють приємне враження, ймовірність, що клієнт його відвідає, набагато вище. Брудний фасад з потьоками на стінах і сміттям біля ганку відштовхує – перехожі прискорюють крок, щоб швидше опинитися в зоні комфорту. А значить, магазин втрачає не просто відвідувачів, він втрачає прибуток!

У рекомендованому базовому чек-листі перевірка магазину починається з прилеглої території. Важливо звернути увагу на територію перед магазином, ганок і сходинки вони повинні бути чисті, взимку очищені від снігу, не повинно бути калюж або інших перешкод перед входом в магазин.

Вивіска магазину повинна бути чиста, без потьоків, якщо в вивісці використовуються світлові елементи стежте за їх справністю, неприпустимо щоб вивіска світилася наполовину або одна з частин мерехтіла (виняток, коли так задумано).

Відколи, тріщини або будь-які інші пошкодження фасаду магазину негативно впливають на враження покупців. Привертають увагу покупців вивіски, банери відомих торгових марок. Наша компанія активно займається популяризацією ТМ «Міністерство дверей» і вважається більш відомої серед інших торгових марок вхідних дверей. Ми активно допомагаємо нашим партнерам в розробці банерів враховуючи особливості фасаду магазину.

    

   

Вхідні двері, вітрина і скляні поверхні магазину повинні бути чисті, без бруду, потьоків, відбитків. Оголошення з графіком роботи магазину добре видно, чисте, без дефектів, висіть рівно. Для позначення того, що магазин працює і відкритий ми забезпечуємо наших партнерів вивіскою ВІДЧИНЕНО/ЗАЧИНЕНО, це особливо актуально останнім часом.

     

Дивно, але урна з сміттєвим пакетом біля магазину і грязезахисний килим біля входу в салон створюють позитивне враження у відвідувачів, звичайно ж важливо стежити за чистотою грязезахисного килима, і урна може бути заповнена не біьше ніж наполовину. Всі ці компоненти працюють на те, щоб збільшити потік покупців.

 

ЗАГАЛЬНИЙ ВИГЛЯД ТОРГОВОГО ЗАЛУ

Освітлення торгового залу має бути м’яким і не напружувати м’язи очей, така напруга буде відволікати відвідувача і не дасть сконцентруватися на виборі дверей. Вкрай неприпустимо мерехтіння ламп це викликає почуття тривоги у покупця. Приміщення повинно бути провітрене, повітря свіже, неприпустимо наявність неприємних запахів, запахів їжі і т.д. Підлога має бути чистою та сухою особливо важливо за цим стежити в дощ і сніг, крім чистоти і естетичності підлога повинна бути безпечною.

Всі меблі та декоративні елементи повинні бути чистими і акуратними, в разі поломки такі предмети необхідно відремонтувати або прибрати. Добре організувати стілець або диван для відвідувачів і потурбуватися про те, щоб було куди покласти особисті речі. Атмосферу завжди доповнять сезонні квіти, невелика ваза на столі з гілочкою живої квітки з клумби магазину виглядає дуже стильно. Атрибутика найближчого свята, наприклад новорічні прикраси, неодмінно порадують Ваших покупців, до речі гірлянди часто використовують цілий рік.

Подбайте про те, щоб в залі була «частинка доброти», це те, що проявляє Вашу турботу про відвідувача, наприклад ваза з цукерками, розмальовки / іграшки для дітей клієнтів, такі речі запам’ятовуються і дають покупцеві відчуття того, що йому тут раді.

Рекламна продукція, плакати та рекламні матеріали завжди будуть фокусувати увагу клієнта на товар, а іноді навіть допомагають визначитися з вибором. Багато наших партнерів відзначають, що плакат з моделлю ПК-180/161 не раз допомагав продавати двері).

        

Повільна і неголосна музика сприяє збільшенню часу, проведеного в торговому залі відвідувачів, що позначається на збільшенні обсягу продажів. Уважно поставтеся до складання плей-листа, радіо або популярні хіти не найкращий варіант для музичного оформлення така музика часто ритмічна з прискореними темпами, тому скорочує час, що проводиться в магазині, а значить знижує ймовірність продажу. Атмосфера салону не повинна відволікати, найлегше це перевірити, коли людина після 10 хвилин в салоні виходить і не може згадати яка музика грала і що йому сподобалося в інтер’єрі.

 

ТОВАР, ЦІННИКИ, ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД СПІВРОБІТНИКА

Товар – це те, за чим прийшли до вас, подбайте про те, щоб в торговому залі було виставлено максимально можливу кількість дверей, так, щоб це не викликало відчуття захаращеності. Люди люблять мацати, відкривати двері, закривати / відкривати замки, не лишайте їх цього «задоволення», це свого роду тест-драйв вхідних дверей. Подбайте про покупців, встановіть для них ручки, залиште ключі в замках, закликайте їх пробувати відкривати двері.

Для організації виставки ми надаємо нашим партнерам спеціальні кріплення, які надійно кріплять 4 двері «острівцем» один до одного без зайвих опорних конструкцій, при цьому двері надійно зафіксовані і можуть безпечно відкриватися. Наявність цінників викликає довіру до продавця, коли ціна не вказана на товар покупець буде думати, що названа ціна навмисно завищена продавцем і обов’язково почне торгуватися.

Також важливо вказувати виробника на вхідних дверях, що також буде формувати довіру до продавця і товару. Для оформлення товару на виставці ми надаємо цінники, знак «Вибір року 2019», таблички з логотипом які допомагають позначити належність товару до бренду «Міністерство дверей».

Зовнішній вигляд співробітників це звичайно ж обличчя салону, наявність бейджа, охайний зовнішній вигляд і знання товару сформують образ професійного консультанта, якому можна довіритися у виборі вхідних дверей.

 

Скористайтеся чек-листом, оцініть готовність свого магазину до роботи!

Якщо не всі пункти ідеальні – не турбуйтеся, тепер ви знаєте, над чим потрібно попрацювати! Сприймайте кожен 0 в чек-листі як зону росту, складіть план щодо посилення готовності магазину з конкретними діями, чіткими термінами виконання та найголовніше дійте!

 

Побільше Вам клієнтів і хороших продажів, Ваше Міністерство дверей!

Наверх